Subject: Kirja edastamine: Teavitus ohtlikust olukorrast (2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee)
From: "Eveli Vanamb" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Oct 2024 15:33:10 +0300

Tere

Maa-ameti poole pöördus Elektrilevi OÜ teavitusega ohtlikust olukorrast 
Harju maakonnas Rae vallas Vaidasoo külas asuval 2 
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee (katastritunnus 65303:002:0234) kinnisasjal.

Riigi kinnisvararegistri (https://riigivara.fin.ee/kvr/) kohaselt on 2 
Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa tee kinnisasi riigivara, mille valitseja on 
Kliimaministeerium ning volitatud asutus Transpordiamet. Tulenevalt 
märgukirjale ja selgitustaotlusele vastamise ning kollektiivse pöördumise 
esitamise seaduse § 5 lõikes 3 sätestatust edastame kirja Transpordiametile 
kui pädevale asutusele.

Lugupidamisega

Eveli Vanamb

juhataja | hoolduse büroo

5698 0575 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Maa-amet

Mustamäe tee 51 | 10621 Tallinn | 665 0600

 <http://www.maaamet.ee/> www.maaamet.ee

 <https://geoportaal.maaamet.ee/> geoportaal.maaamet.ee

 <https://www.facebook.com/maaamet.ee/> 
<https://www.youtube.com/channel/UCZHzQ_-7fbDtV3M-kcKy1Sw> 
<https://twitter.com/maaamet/>

Suuname asjatundlikult maatoiminguid ning varustame ühiskonda maa- ja 
ruumiandmetega.

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 8, 2024 2:17 PM
To: MA Üldpost <[email-masked]>
Subject: Teavitus ohtlikust olukorrast

Korralise võrgu ülevaatus käigus märkasime, et aadressil Tln-Tartu-Võru tee 
Vaidsoo küla Rae vald (katastritunnus nr 65303:002:0234) asub elektriliinide 
all metallaed, mis võib olla ohtlik inimelule ja varale.

  <https://www.elektrilevi.ee/html/kirjad/img/0.gif>

Hea Maa-amet

Korralise võrgu ülevaatus käigus märkasime, et aadressil Tln-Tartu-Võru tee 
Vaidsoo küla Rae vald (katastritunnus nr 65303:002:0234) asub elektriliinide 
all metallaed, mis võib olla ohtlik inimelule ja varale.

Kui rikke korral (näiteks torm) kukub elektriliini juhe aiale, satub kogu 
aed pinge alla. Seetõttu on ohustatud aia lähedal viibivad inimesed ja 
loomad. Ohtlikuks maa-alaks loetakse 8 m aiast.

Tekkinud ohuolukorra likvideerimiseks soovitame elektriliinide all olev 
metallist aia osa asendada elektrit mittejuhtivast materjalist aiaga 
(näiteks puit, plastik, kivi).

Õnnetuse korral on metallaia omanik osaliselt vastutav kõrgepinge õhuliini 
kaitsevööndis tekkivate kahjude eest. Kaitsevööndi ulatuse ja seal kehtivate 
kitsenduste kohta saab lähemalt lugeda 
<https://lnk.ie/72RM7/e=[email-masked]/https:/elektrilevi.ee/et/teenused/kaitsevoondi-kooskolastused> 
elektrilevi.ee/et/teenused/kaitsevoondi-kooskolastused.

Lisainfot leiate meie 
<https://lnk.ie/72RM8/e=[email-masked]/https:/elektrilevi.ee/et/elektriohutus/elektriliinide-ohutus> 
kodulehelt.

Heade soovidega
Elektrilevi

  <https://www.elektrilevi.ee/html/kirjad/img/0.gif>

  <https://www.elektrilevi.ee/html/kirjad/img/0.gif>

Elektrilevi OÜ
Veskiposti 2, 10138 Tallinn
Eraklientide teenindus: 777 1545 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
Äriklientide teenindus: 777 1747 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
 <https://lnk.ie/72RM9/e=[email-masked]/https:/elektrilevi.ee/et> 
www.elektrilevi.ee

  <https://www.elektrilevi.ee/html/kirjad/elv/img/elv_logo_valge.png>

  <https://www.elektrilevi.ee/html/kirjad/img/0.gif>

  <http://lnk.ie/o=SJGU/e=[email-masked]/image.jpg>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.